domingo, 8 de junio de 2008

Red Mask Project

Primer de tot em vull presentar, sóc Sara Calzada i tinc 22 anys (actualment). Ja he cursat el "l'ultim any" (entre cometes perquè segurament no serà l'últim), de Tecnologies Multimèdia. Aquesta carrera s'imparteix al Centre de la Imatge i Tecnologies Multimèdia al Campus Terrassa de la UPC, també conegut com CITM.

Estic realitzant el meu projecte final de carrera, (que tinc que entregar-lo abansde les 13:00 del dia 30 de septembre del 2008). El meu PFC, consisteix en la realització d'un curtmetratge d'uns 6 min. El curt està basat en un conte de Edgar Allan Poe, "La mort de la mascara vermella" .
I ambientat en una distòpia "cyberpunk". La curiositat o el punt diferent del curt, es que els personatges seran reals i el fons serán generats amb 3D. A més a més també inclourà alguns efectes especials.

M'he decidit en realitzar aquest blog per explicar el dia a dia del pfc, el rodatge, la preparació... malgrat que ja porto temps treballant. Això que de mica en mica podreu veure com es desenvolupa, els problemes, les anècdotes... espero que us agradi.
Desitgeu-me molta sort!!!

No hay comentarios: