martes, 10 de junio de 2008

Falta menys... i segueixo preparant

Avui he estat parlant amb una de les maquilladores que m'ajudaran, l'Ana i la Sílvia. He estat comentant amb l'Ana com volia fer el maquillatge del personatge de la Mort. Ella m'ha aconsellat sobre algunes tècniques que es podrien fer i la manera més rentable de fer-ho en el poc temps que disposem. Al final hem acordat en el següent material:
- Mascara vermella. (Tinc que anar a comprar-la encara!)
- Pot de Làtex (el compra ella)
- Sang falsa.
Demà a veure si penjo els esboços del maquillatge.
També he enviat un mail als actors que m'ha facilitat Aved .
De moment he quedat amb ells per el dimecres. El lloc del càsting serà al Plató de CITM si no hi ha cap inconvenient. Es el primer casting que faig i per tant tinc que reconeixer que estic una mica perduda... però confio en que tot sortirà bé.
L'Ignacio F. Rodó, director de càsting de Aved, m'ha recomanat que ho gravi i que els hi faci una petita entrevista, i que també interpretin una petita escena del guió. Potser resulta una mica complicat, perque e guió no te text... es molt expressiu. Ja pensaré en algo.
De moment per avui ha sigut això. Demà tinc molta feina que fer... ja seguiré explicant
Adéu!

No hay comentarios: